SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

  1. Satış Mağazanız Var Mı?

       Ürünlerimiz online üzerinden www.brix.com.tr ‘de satılmaktadır. Resmi olarak başka online satış platformumuz yoktur. Bununla birlikte Brix ürünlerini Türkiye’de Migros mağazaları ve Migros Sanal marketlerden temin edebilirsiniz.

  1. Yurtdışına Gönderim Sağlıyor Musunuz?

        Şu an için web sitemizden yurtdışına satışımız yoktur. Ürünlerimize yurtdışından ulaşmak isteyen müşterilerimiz ‘İletişim’ bölümünden Avrupa ve Amerika’da bulunduğumuz satış platformlarını/market zincirlerini inceleyebilirler.

  1. Siparişimi Tamamladım, Takibini Nasıl Yapabilirim?

         Siparişiniz tamamlandıktan sonra, ‘Profilim’ sayfasından siparişinizi görüntüleyebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme maili ve kargo takip numarası iletilecektir. Bununla birlikte yine bu detayları siparişim sayfasında görüntüleyebilirsiniz. Eğer bir problem yaşadığınızı düşünüyorsanız, bizimle iletişime geçmeyi unutmayın. Bütün soru ve teknik destek ihtiyaçlarınız için [email protected] adresine mail atabilir, hafta içi mesai saatlerinde bize Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  1. Siparişimle ilgili bir sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinizi size en hızlı ve iyi şekilde teslim etmeye özen gösteriyoruz. Siparişinizle ilgili problemi çözmek için destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Eğer yaşadığınız problem bunlardan biri ise, yönlendirmeleri takip ediniz.

  • Kargo ile ilgili problem yaşıyorum.

Siparişiniz yola çıktığı gün size bilgilendirme maili/SMS’i gönderilmektedir. Kargo şirketimizden aldığımız takip no’yu kontrol ediniz.

  • Siparişimde değişiklik yapmak istiyorum.

Ürünler kargoya teslim edildikten sonra değişiklik yapmamız maalesef mümkün değildir. Böyle bir durumda bizimle iletişime geçiniz. Kargoya teslim edilmedi ise değişiklik yapabiliriz.

  • Siparişimi iptal etmek istiyorum.

Bunu duyduğumuz için çok üzgünüz. Eğer siparişinizin kargoya teslimatı yapılmadıysa siparişinizin iptalini gerçekleştiriyoruz. Ödemeniz *** ile *** günü içerisinde alışveriş yapmış olduğunuz karta yapmış olduğunuz ödeme yöntemi ile iade edilecektir.

  • Ürünümle ilgili sorun yaşıyorum.

Ürünlerimizi özenle hazırlayıp sizlere gönderiyoruz. Fakat hatalı bir gönderim durumunda bize bunu bildirmenizi rica ediyoruz. Gelen üründe bir hata var ise bunun görselini, hatanın ne olduğunu ve iletişim bilgilerinizi paylaştığınız bir mail göndermeniz gerekmekte. Bu mail ile birlikte ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. Bizden kaynaklı bir hata olması durumunda iade süreci için bilgilendirme yapılacaktır.

Alt iç giyim ürünlerinde hijyen sebebiyle değişiklik/iade yapılmamaktadır.

Bu sayfanın size yardımcı olmadığını mı düşünüyorsunuz? Diğer soru ve önerileriniz için [email protected] mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz. Haftaiçi saat 8:00-18:00 aralığında bizi arayabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.